ES | EU | EN

eposta

castellano materiales

Ikasturte osoko lanaren ondorioa: sariak.

confint14

aplus

Elorrioko institutua Aktibatu+ ekimenean parte hartzen duen Bizkaiko zortzi ikastetxetako bat da. Ekimen honekin ingurumen-iraunkortasunaren aldeko herritarren partaidetza sustatu nahi da. Gure ikasleek egindako lanak erosketa eta hondakinen kudeaketa arloetan pertsonen ohiturak aldaraztea du helburu.

Aktibatu+ ekainaren 2 eta 6 bitartean ospatuko den Europako Batzordearen Green Week 2014ko 61 ekimen sateliteetako bat izateko aukeratua izan da.

Ikasleek burutu duten lana ikusgai dago Institutuan antolatu dugun erakusketan eta bertara hurbil zaitezten gonbidatzen zaituztegu. Aldi berean zuek ere etxebizitza programan parte hartzera animatzen zaituztegu.

Posterrak ikusteko, Klik!

"12+1 ZALANTZAN"   Zugan Ni-n sarituta!

markeliñ14

Arriolan, Markeliñeren "Zugan Ni" proeiktuan , gazteen artean antzerkia sustatzeko proiektuaren barruan , gure ikastetxean 2013-2014 ikasturtean antzerkia lantzen egon diren ikasle taldeak , maiatzaren 17anantolatu zen lehiaketan irabazleak izan ziren  "12+1 zalantzan" obrarekin.
  Antzezlan hau Berriz, Durango eta Elorrion egon diren emanaldietan aurkeztu izan dute.
  Parte hartu dutenek motxila bana jaso dute eta horrez gain  gure ikasle hauek afari bat ere irabazi dute.
Oso pozik daude, experientzia polita izan delako eta errepikatzeko asmoarekin agertzen dira.

ZORIONAK ELORRIO INSTITUTUKO 3DBHko ikasle hauei:
Amaia C., Miren L., Matxalen F., Malen dlF., Ibone A. Eunate E., Laura P., Maider Z., Maider L., Jone K., Sabina A. Leire Z. eta Ibane K.

Agenda 21. Udal Foroa.

A21UdakForoa

Joan den maiatzaren 22an, Elorrioko Institutuko Eskola Agenda 21 eko patruila berdeko ikasleak Iturri kultur etxean izandako udal foroan parte hartu zuten, Txintxirri Eskolakoekin batera.
Bertan, ikastetxe bakoitzeko ikasleek, kurtsoan zehar beste batzuen artean,kontsumismo eta kontsumo arduratsuari buruz egindako herri diagnostikoaren berri eman zieten, alkate,alkateorde eta ingurumen zinegotziari.
Ondoren, udal agintariek, iazko foroan udalari luzatutako eskaerei zer erantzun eman zaien azaldu zuten.
Azkenik, ikasleek aurtengo eskola foroan adosturiko eskaerak egin zizkieten udalari.

Zientzia Azoka aurkezpena Bilboko Plaza Berrian

Maiatzaren 24an Zientzia Azoka ekimenean parte hartu duten ikasleek Bilboko Plaza Berrian jendearen aurrean beraien lanak aurkeztu behar izan zituzte.
Horretarako, stand-a prestatu eta hurbiltzen zen edonori proiektuaren berri eman zioten. Handik gutxira, azalpenak epai-mahaiari eman zizkioten eta azkenik, ziurtagirien eta sarien banaketa etorri zen Jaurlaritza eta Aldundiko agintarien eskutik. Oso esperientzia aberasgarria izan da.

(Elhuyar-ak egindako arkzkiak Klik!)

Maiatzaren 17an Homofobia, Lesbofobia eta Transfobiaren aurkako nazioarteko eguna da. Horrekin lotuta Berdingune taldeko ikasleak kartel hau egin dute ikastetxearen pasabidean denon aurrean jartzeko eta ikastetxe moduan egun honek suposatzen duenarekin bat egiteko. Horrez gain, gela guztietan tutoretzan pelikula ezberdinak ikusi dituzte eta gai honen inguruko hausnarketa egin dute, testuak sortu,.... Garrantzitsua da lagun-taldeak duen indarraz jabetzea; holako kasuen aurrean talde kideek laguntzeko duten gaitasunaz jabetu behar dira eta fobia hauen aurrean postura proaktiboa erakutsi.

Ikasturte honetan DBH3 eta DBH4ko ikasleek Elhuyar fundazioaren eskutik Zientzia Azoka deituriko ekimenean parte hartu dute. Ikasleak talde txikietan antolatu dira eta ideia berritzaile bat pentsatu eta proiektu bat garatu behar izan dute. Horretarako Deustuko unibertsitateko ikertzaileak izan dituzte bidelagun. Ikertzaile batzuk ikastetxera etorri dira ikasleekin egotera eta beste batzuk Deusto Tech erakutsi digute. Oso esperientzia aberasgarria izan da.

IV CONFINT. Eskola Jasangarrien sarean dauden ikastetxeetako ikasleek Madariaga Dorretxean batzar bat izan zuten ingurumenaren babesarako ekimenak partekatzeko. Hara joan aurretik, ikastetxe mailan agindutako lanak eta hausnarketak egin zituzten.
Bertan, aurkeztutako lanetatik, Euskadi Bartzelonako Estatuko Confintean ordezkatuko duten ikasleak aukeratu ziren eta gure ikastxea bertan izango da beste sei euskal ikastetxeekin batera. Zorionak dure ikasleei egindako lanarengatik.

Ikasleen Elkartrukeko proiektuaren barruan, martxoaren 25ean IGS Peineko ikasleak (Alemania) eta DBH4ko ikasleak Zumaiara joan ziren Flyscha ezgutzeko eta geologiako ezagutzak eskuratzeko. Ondoren, Historiaurrea ezagutzeko Ekainberriko kobazulora bisita egin genuen.

Sare sozialak eta adingabekoak: ulertu laguntzeko.

menores y redes

Elorrio, 2014ko irailak

Urriaren 3an HAUSPOA arratsaldeak hasiko dira. Hementxe antolaketa kontsulta dezakezue....  (+)

2013/2014 zifratan