eposta

EMAKUMEEN AURKAKO INDARKERIAREN AURKAKO EGUNA 2016

GALIZIENTZIA 2016

Galizientzia 2016 Galizientzia 2016

Azaroaren 16tik 18ra Allariz (Ourensen) ospatu den Galiciencia Zientzien Azokan Elorrioko Institutuko DBH4ko ikasle bi (Elene Arando eta Patxi Eguren) joan dira Zorione Fundazuri irakasleak lagunduta. Bertara eraman duten proiektua THE ETHYLENE IN FRUITS deritzona izan da, aurreko ikasturteko ZIENTZIA AZOKAren edizioan saritua izan zena.

Galizian burutu diren jardunaldi hauetan, beste proiektu batzuk ezagutzeaz gain, matematikak zientzian duen aplikazioarekin loturiko tailerretan parte hartzeko aukera izan dugu. Azoka honetara 2000 ikasle hurbildu dira Galiziako ikastetxe desberdinetatik eta prentsaren aldetik jarraipen zabala izan du.

FENOLOGIA

Fenologia_2016_11_16

Aurreko urtean bezala, institutuan dauden zazpi arbola aukeratu eta eurengan klima aldaketak daukan eragina neurtzen jarraitzen dugu. Data desberdinetan argazkiak ateratzen hasi gara, fase desberdinak neurtu eta ondorioak urte batzuk pasatuta aterazeko gai izatea espero dugu. Hasteko argazki batzuk, eta zein arbola den zuek igerri. Ikasteko aukera ezin hobea da.

MUGIKORTASUN JASANGARRIA

Mugikortasuna_2016-11-03

Azaroaren 3an, osteguna, mugikortasun jasangarria bultzatzeko bizikleta-martxa burutu genuen Elorriotik zehar. Partaidetza txikia izan arren zazpi ausart animatu ginen, bost bizikleta, bizikleta txiki bat eta patinete batekin. Institututik atera, San Agustinera joan eta hemendik Argiñetara, geroago plazara eta azkenik institutuan amaitzeko. Eguraldiak eta giro onak lagunduta, maiatzean errepikatzeko erabakia hartu dugu, jende gehiago apuntatzeko erronkarekin.

ORTUA 2016-2017
Ortua 2016-2017Aurten ere institutuko ortua martxan dago. Momentuz bankaden tarteak desbrozadorarekin garbitu ditugu eta ondoren bankadak jorratu. Azkenik berakatzak, baba beltzak, ilarrak eta tulipanak erein ditugu.

PEÑAS NEGRAS 2016-2017

Peñas Negras 2016-2017

Aurreko ikasturteetan bezala, urriaren 17an DBH 3.mailako ikasle batzuekin Peñas Negrasen egon ginen ( gainontzeko ikasleak urriaren 24an joango dira). Irteerak La Arboledako meatzaritza paisaiara eta meatzaritzak eraldatutako natur ingurunera hurbiltzeko aukera eman zigun. Halaber, burdin meatzaritzaren eta industri Iraultzaren inguruan zenbait azalpen jaso genituen eta guzti horrekin, ikasleek galdera sorta bat idatziz erantzun ahal izan zuten.

VALDEREJO PARKE NATURALA

Valderejo 2016-2017

Aurten ere Arabako Valderejo Parke Naturalean izan gara DBHko 4. mailako ikasle eta irakaseak. Lalastrako Parketxean azalpen batzuk entzun ondoren, Puron ibaiaren zehar doan 8 Km-ko ibilbidea egiteko eta inguruko natura ezagutzeko aukera izan genuen. Asko ikusi eta ikasteaz gain, eguraldi zoragarriaz ere gozatzeko aukera suertatu zitzaigun.

HABITAT EGUNA 2016

Urriaren 6a

Habitat Eguna 2016-10-06

Urtero bezela, berdezko etorri eta habitat eguna ospatu dugu. Aurten bizikleta eta patineteak ere ekarri dituzte ikasleek, eta hori dela eta barruko parkingean atera dugu argazkia. Gogoratu, aurtengo leloa “Klima aldaketaren aurrean, mugi zaitez” dela. Txoko beredea ere apaintzen hasi gara AG21eko bolondresekin!

EUSKARAREN ETXEA

Euskararen_etxea_sari_banaketa_1617

Bilboko Euskararen Etxean 2. mailako Erin Eguren eta Paule Fernadezek saría jaso dute aurreko ikasturtean etxe horretarako egindako bisitan burutu zuten lanagatik. Bisita horretara 1. Mailako ikasleak joan ziren euskarako arlotik antolatuta. Bertan egon ziren irakasle hauek: Amaia Aranzabal, Amaia Muniozguren eta Aintzane Letona.

PASSION FOR KNOWLEDGE

Passion for knowledgeDBH4. mailako 5 ikaslek Nobel saridun zientzilariekin solasteko aukera izan zuten DIPC zentruak Bilbon antolatutako jardunaldian.

Beraien eskarmentua ezagutzeaz gain, zuzenean galderak egin eta famili argazkiak atera zituzten.

3.DBHko ez-eleanitzeko Biologia eta Geologiako ikasleak Bilbon

Human Bodies 2016-2017

3.DBH-ko ez-eleanitzeko Biologia eta Geologiako ikasleak Bilboko Astarloa aretoan dagoen HUMAN BODIES erakusketa ikustera joan ziren irailaren 26an. Bertan plastinazio teknikaz tratatutako benetako giza gorputzak eta atalak ikusteko aukera paregabea izan zuten. Ondoren irteera osatzeko Arte Ederretako Museoan HIPERREALISMOaren erakusketa ikustera joan ziren.

Gurasoentzako Gida 1617

libroazul