ES | EU | EN

eposta

castellano materiales

Boc'n Roll !!

Ikastetxean aluminio paper hondakin asko sortzen genituela ikusirik, honen  erabilera murrizteko beharra ikusi genuen.
  Hori dela eta bokatak biltzeko “Boc´n Roll” bildukin berrerabilgarria erabiltzea proposatu genuen iazko udal foroan.Udalari ideia ona iruditu zitzaion eta aurten ikasle bakoitzarentzat bana oparitu digu.Dagoeneko banatu ditugu.
  Orain ,GUk BE BaI leloarekin bat eginez, erabiltzea besterik ez da gelditzen.Ea guztion artean hondakinak murriztea lortzen dugun! (Kurtsorea irudiaren gainetik paseatu)

Eskolako Batzarra. Hauteskundeak.

Jadanik jakingo duzuenez, Elorrioko Institutuko Hezkuntza Komunitatea biltzen duen Ordezkaritza Organu Gorena ( Eskola Kontseilua) berriztatzeko garaia iritsi zaigu.
Hautagaiak onartzeko epea zabaltzen da Urriaren 27tik azaroaren 7ra

Informazio ososa hemen (klik!)

SukaldaritzaBerriak

torila4 DBH 1.menua:

espinaka pastela, oilazko pintxoak eta arroz esnea

entsalada3DBH 2.menua:

entsalada, lasaña eta natillak

Inika, familientzako prestakuntza

inikalogo Gure artean komunikazioa egiteko INIKA deituriko baliabideak  eskaintzen dizkigun aukerak hobeto ezagutzeko, formakuntza saioak antolatu ditugu, urriak 20an eta azaroak 5ean.

Izena derrigorrez aurretik eman behar du..

Gehiago jakiteko hemen irakurri.

Urdaibai Bird Center bisitatzen

Arrano arrantzalea Euskadin proiektuaren barruan, urriaren 9an,  2.DBHko ikasleak Urdaibai Bird Center-era bisitaldia izan zuten. Bertan arrano arrantzalea ikusteko aukera paregabea izan zuten. Gainera paduratan egon ohi diren beste hainbat hegazti ikusi zituzten: mokozabalak, lertxun hauskarak, ubarroi handia, mingorrak…

GUkBEBaI

Aurten Eskola Agenda 21en KONTSUMO JASANGARRIA landuko dugu eta horren barruan batez ere GUTXITU, BERRERABILI eta BIRZIKLATU.
  Eskolako ikasleek EA21eko konpromisoak sinatu ondoren, argazkiak atera zituzten GUk BE BaI leloarekin.

Ibaialde. Erakusketa ibiltaria.

Ibaia ikuspuntu ezberdinetatik ezagutzeko aukera.
Ibaialde erakusketa ibiltaria “roll up” itxurako 10 panelez osatuta dago.
Erakusketarekin batera edukiak lantzeko materialak erabiltzen dira ikasleekin.

Habitataren eguna.

<habitat

Urriak 3an “Habitataren eguna” ospatu genuen.Klima aldaketari buruzko bideo bat ikusi eta ikasleek ingurumenaren alde bakoitzak egin dezakeenaz hausnartu zuten. Ondoren denok berdez jantzita futbito zelaian argazkia atera genuen.

Zientziarekin solasean!

Urriaren 2an DONOSTIA INTERNATIONAL PHYSICS CENTER delakoak antolatuta Bilboko BBK aretoan 44 ikastetxeko ikasleak Zientziarekin solasean! ekitaldian parte hartu zuten.
   Bertan egon ziren gonbidatuak:

Claude-Cohen Tannoudji, Fisikako Nobel Sariduna (1997)
    Juan Ignacio Cirac, Ikerketa Zientifiko eta Teknikoko Asturias Printzea Saria (2006)

Ekitaldia dipc.tv-n ikus daiteke

Ikasturte osoko lanaren ondorioa: sariak.

Sare sozialak eta adingabekoak: ulertu laguntzeko.

menores y redes

guida1415