ES | EU | EN

Jaia1415 kartel1

NATURA 2000 SAREAREN EUROPAKO EGUNA
natura2000

Maiatzaren 21ean  Natura 2000 Sarearen Europako Eguna ospatzen da.

Babestutako eremu horiek biodibertsitatearen galerari aurre egiteko duten  garrantziaz jabe gaitezen, SEO/Bird Lifek proposatutako TXIMELETAREN KEINUA ekimenean parte hartu dute gure institutuko EA21 eko ikasleek.

ESKOLA JASANGARRIA ZIURTAGIRIA BERRITU DUGU!

Eskola Agenda 21 proiektuan egindako lanagatik “Eskola Jasangarria Ziurtagiria” berritzea lortu dugu!
  Azken hiru urte hauetan jasangarritasun arloan egindako hobekuntzak aurkezteko eta ikastetxean egiten dugun lana azaltzeko auditoretza bat pasatu dugu.
  Sari honek aurrerantzean ere ingurumenaren alde lan egitera animatzen gaitu.

Zorionak guztioi egindako lanagatik!

Suka1 suka3

Sukaldaritza

3. DBH

suka4 ska2

Menua:

Kuiatxo krema

Legatza

Krepsak

Hiri hondakinen trataera.

egin&ekin  Programaren barruan 1. mailako ikasleek egindako bisitaldia.

Klik egin irudiaren gainean informazio gehiago lortzeko.

PAGADIA BISITATZEN

(Maiatzak 6)   1. DBHko ikasleek Urkiola Parke Naturala bisitatu zuten.

Bertan, horko basozainen laguntzaz eta Parke Etxearen materiala erabiliz Pagadiari buruzko unitate didaktiko bat burutu zuten.

Udal Foroa

Apirilaren 23an eskola arteko Agenda 21 UDAL FOROA izan genuen, Elorrio BHI-ko ikasleak, Txintxirri ikastolako eta Lourdesko Ama ikastetxeko ikasleekin batera.

Hondakinei buruzko tailerra eginondoren, alkateordeak iazko gure proposamenei udalak emandako erantzunak azaldu zizkigun.

Gero, aurtengo proposamenak luzatu genizkion eta amaitzeko ikastetxe bakoitzean aurten burututako lana azaldu genuen.

IGS PEINE - NOTRE DAME DES ANGES - ELORRIO BHI

Ingurumen Batzordea

Otsailaren 25an Elorrioko institutuko 1. Ingurumen Batzorde bilera ospatu zen.
  Partaideak: ikasleak, gurasoak, irakasleak eta ez-irakasleak (guztira 28 pertsona elkartu ginen)

Landutako gaiak:
     Aurtengo gaiaren aurkezpena: Kontsumo jasangarria (Gutxitu, berrerabili, birziklatu)
       Egindako lanen aurkezpena
    Proposamenak jaso, udal foroan aurkezteko eta ikastetxean burutzeko

Emakumeen aurkako indarkeria.   (Iritziak jasotzen.)

3. eta 4. mailako ikasleen artean egindako inkesta bat.

3. mailako ikasleak matematika arloan estadistika atalean datu tratamenduan egindako lana da.

(Klik irudian)

MUGIKORREN ERABILERAREN DIAGNOSTIKOA

Gure ikasleek egiten duten mugikorren erabileraren diagnostikoa egin dugu.

Horretarako ikasleek honako galdetegi hau erantzun dute, emaitzak dokumentu honetan laburtu ditugu. .

GATAZKARIK GABEKO TEKNOLOGIA

Gure mugikorrak ekoizteko behar diren mineralek Kongoko gatazka armatuarekin duten lotura aztertu dugu ikastetxean.

Horretarako,gure ikasleek ALBOAN erakundekoen eskutik “Gatazkarik gabeko teknologia” izeneko tailerra izan zuten eta beraien materialetan oinarrituz erakusketa bat antolatu dugu ikastetxeko areto nagusian.

Ikastetxeko atezaintzan mugikor zaharrak (kargadorerik EZ) biltzeko kutxa bat ipini dugu eta haiek birziklatuz lortzen den dirua ALBOANek Kongoko laguntza proiektuetara bideratuko du.

2. DBHko ikasleak SUKARRIETAn

Institutuko 2B eta 2C-ko ikasleek abenduaren 1etik 4ra “Zinema astea BBKrekin” programan parte hartu dute Sukarrietan.
  Bertan talde bakoitzak laburmetraia bat egin du
.

IRAES 21eko ikasleak BARTZELONAN

Gazteen II. Konferentzia: Zain dezagun Planeta

Institutuko Iraes 21eko 3 ikaslek-Nahia Aranguren,Idoia Ayarzaguena eta Maider Igartua- azaroaren 12tik 15era Bartzelonan ospatu zen Estatuko II.CONFINTean parte hartu zuten.
  Bertan Euskadiko beste 18 ikaslerekin batera gure erkidegoaren ordezkari gisa aritzeaz gain, beste erkidegotako ikasleekin hainbat lan burutu zituzten eta Bartzelona bisitatzeko aukera ere izan zuten.

Aurkezpenaren bideoa .

Eskerrik asko hiruroi egindako lanagatik!

25 urte jasagarrintasunaren alde

25 urte jasangarrit

Azaroaren 5ean Eskola Agenda 21eko ikasle ekintzaileak Ingurugelak antolatutako “25 urte jasangarritasunaren alde” ekitaldian parte hartu zuten Donostiako Kursaal   jauregian. Ekitaldi honetan 400 ikasle eta irakasle batu ginen eta Euskadin jasangarritasuna sustatzeko bai Ingurugelak , bai Eskola Agenda 21eko ikastetxeek egindako ahalegin handia  azpimarratu zen. Gure gazteak ingurumena babestearen garrantziaz jabetzeak eragin zuzena izango du etorkizunean.

Ekitaldiaren amaieran IRAES 21eko gure ikasleek Lehendakariarekin eta Ingurumen eta Hezkuntza Sailburuekin egoteko aukera izan zuten eta bock´n roll bana oparitu zieten.

(Pasea el cursor sobre la imagen)

Urdaibai Bird Center bisitatzen

Arrano arrantzalea Euskadin proiektuaren barruan, urriaren 9an,  2.DBHko ikasleak Urdaibai Bird Center-era bisitaldia izan zuten. Bertan arrano arrantzalea ikusteko aukera paregabea izan zuten. Gainera paduratan egon ohi diren beste hainbat hegazti ikusi zituzten: mokozabalak, lertxun hauskarak, ubarroi handia, mingorrak…

Ibaialde. Erakusketa ibiltaria.

Ibaia ikuspuntu ezberdinetatik ezagutzeko aukera.
Ibaialde erakusketa ibiltaria “roll up” itxurako 10 panelez osatuta dago.
Erakusketarekin batera edukiak lantzeko materialak erabiltzen dira ikasleekin.

guida1415

SukaldaritzaKanala