ES | EU | EN

eposta

castellano materiales

GATAZKARIK GABEKO TEKNOLOGIA

Gure mugikorrak ekoizteko behar diren mineralek Kongoko gatazka armatuarekin duten lotura aztertu dugu ikastetxean.Horretarako,gure ikasleek ALBOAN erakundekoen eskutik “Gatazkarik gabeko teknologia” izeneko tailerra izan zuten eta beraien materialetan oinarrituz erakusketa bat antolatu dugu ikastetxeko areto nagusian.
Ikastetxeko atezaintzan mugikor zaharrak (kargadorerik EZ) biltzeko kutxa bat ipini dugu eta haiek birziklatuz lortzen den dirua ALBOANek Kongoko laguntza proiektuetara bideratuko du.

2. DBHko ikasleak SUKARRIETAn

Institutuko 2B eta 2C-ko ikasleek abenduaren 1etik 4ra “Zinema astea BBKrekin” programan parte hartu dute Sukarrietan.
  Bertan talde bakoitzak laburmetraia bat egin du
.

SukaldaritzaBerriak

Aztorilaken errezetak

1. Neguko arratsaldetan etxean epel epelean egiteko txokolatea -txurruekin.

2. Gabonetan Elorrioko etxe askotan eta Durangaldean egiten den intxaursaltsa.

IRAES 21eko ikasleak BARTZELONAN

Gazteen II. Konferentzia: Zain dezagun Planeta

Institutuko Iraes 21eko 3 ikaslek-Nahia Aranguren,Idoia Ayarzaguena eta Maider Igartua- azaroaren 12tik 15era Bartzelonan ospatu zen Estatuko II.CONFINTean parte hartu zuten.
  Bertan Euskadiko beste 18 ikaslerekin batera gure erkidegoaren ordezkari gisa aritzeaz gain, beste erkidegotako ikasleekin hainbat lan burutu zituzten eta Bartzelona bisitatzeko aukera ere izan zuten.

Aurkezpenaren bideoa .

Eskerrik asko hiruroi egindako lanagatik!

25 urte jasagarrintasunaren alde

25 urte jasangarrit

Azaroaren 5ean Eskola Agenda 21eko ikasle ekintzaileak Ingurugelak antolatutako “25 urte jasangarritasunaren alde” ekitaldian parte hartu zuten Donostiako Kursaal   jauregian. Ekitaldi honetan 400 ikasle eta irakasle batu ginen eta Euskadin jasangarritasuna sustatzeko bai Ingurugelak , bai Eskola Agenda 21eko ikastetxeek egindako ahalegin handia  azpimarratu zen. Gure gazteak ingurumena babestearen garrantziaz jabetzeak eragin zuzena izango du etorkizunean.

Ekitaldiaren amaieran IRAES 21eko gure ikasleek Lehendakariarekin eta Ingurumen eta Hezkuntza Sailburuekin egoteko aukera izan zuten eta bock´n roll bana oparitu zieten.

(Pasea el cursor sobre la imagen)

Boc'n Roll !!

Ikastetxean aluminio paper hondakin asko sortzen genituela ikusirik, honen  erabilera murrizteko beharra ikusi genuen.
  Hori dela eta bokatak biltzeko “Boc´n Roll” bildukin berrerabilgarria erabiltzea proposatu genuen iazko udal foroan.Udalari ideia ona iruditu zitzaion eta aurten ikasle bakoitzarentzat bana oparitu digu.Dagoeneko banatu ditugu.
  Orain ,GUk BE BaI leloarekin bat eginez, erabiltzea besterik ez da gelditzen.Ea guztion artean hondakinak murriztea lortzen dugun! (Kurtsorea irudiaren gainetik paseatu)

Urdaibai Bird Center bisitatzen

Arrano arrantzalea Euskadin proiektuaren barruan, urriaren 9an,  2.DBHko ikasleak Urdaibai Bird Center-era bisitaldia izan zuten. Bertan arrano arrantzalea ikusteko aukera paregabea izan zuten. Gainera paduratan egon ohi diren beste hainbat hegazti ikusi zituzten: mokozabalak, lertxun hauskarak, ubarroi handia, mingorrak…

GUkBEBaI

Aurten Eskola Agenda 21en KONTSUMO JASANGARRIA landuko dugu eta horren barruan batez ere GUTXITU, BERRERABILI eta BIRZIKLATU.
  Eskolako ikasleek EA21eko konpromisoak sinatu ondoren, argazkiak atera zituzten GUk BE BaI leloarekin.

Ibaialde. Erakusketa ibiltaria.

Ibaia ikuspuntu ezberdinetatik ezagutzeko aukera.
Ibaialde erakusketa ibiltaria “roll up” itxurako 10 panelez osatuta dago.
Erakusketarekin batera edukiak lantzeko materialak erabiltzen dira ikasleekin.

Habitataren eguna.

<habitat

Urriak 3an “Habitataren eguna” ospatu genuen.Klima aldaketari buruzko bideo bat ikusi eta ikasleek ingurumenaren alde bakoitzak egin dezakeenaz hausnartu zuten. Ondoren denok berdez jantzita futbito zelaian argazkia atera genuen.

Zientziarekin solasean!

Urriaren 2an DONOSTIA INTERNATIONAL PHYSICS CENTER delakoak antolatuta Bilboko BBK aretoan 44 ikastetxeko ikasleak Zientziarekin solasean! ekitaldian parte hartu zuten.
   Bertan egon ziren gonbidatuak:

Claude-Cohen Tannoudji, Fisikako Nobel Sariduna (1997)
    Juan Ignacio Cirac, Ikerketa Zientifiko eta Teknikoko Asturias Printzea Saria (2006)

Ekitaldia dipc.tv-n ikus daiteke

Sare sozialak eta adingabekoak: ulertu laguntzeko.

menores y redes

guida1415