eposta

castellano materiales

Abenduak 14an gure ikastetxea bisitatzen Euskadiko Eskola Kontseiluko lehendakaria eta idazkaria egon ziren.

Ikusitakoaren inguruko iritzia ezagutu nahi baduzu eta atera zituzten argazkiak ikusi, klikatu mesedez Euskadiko Eskola Kontseiluaren logoan gainean.

Durangoko azoka15

3.C ko ikasleak Euskal liburu eta disko Azokara joan ginen abenduaren 4an.

Aurretik gutariko bakoitzak euskerarekin lotutako konpromiso bana hartu genuen.

Ondoren eta behin hara helduta, liburu desberdinen idazle eta argitaletxeak aurkitu behar izan genituen.

Lanak bukatuta zeozer hartzen joan eta amaitzeko artisautza azoka bisitatu genuen.

Azaroaren 25ean  Elorrio Herri ikastetxea eta Institutuak ekintza bateratua egin genuen   "Emakumerenganako indarkeriaren aurkako nazioarteko egunean” , gure ahotsak ere  indarkeria horren aurka agertu ziren giro onean.

Argazkia atera aurretik DBHko ikasleak  dantza egin zuten txistularien laguntzarekin eta argazkiaren ondoren Ikastetxe bietako ama bik tai-chi saio txiki bat aurrera eraman zuten.

Ekitaldiaren inguruko informazioa Berdin-Gune blogean aurkitu daiteke .

CIRCLE

Ingurumen batzordea.

Joan zen azaroaren 24an Eskola Agenda 21eko 1. Ingurumen batzorde bilera egin genuen. Gure ikasleek kurtso hasieratik egindako ekintzak azaldu zituzten.

Aurten mugikortasuna lantzen ari garenez egunerokotasunean herri mailan aurkitzen ditugun arazoak aztertu eta kurtso amaierako udal fororako proposamenak jaso genituen.

Eskerrik asko denoi  zuen partaidetzagatik!.

BERRIZEKO KONPOSTAJE PLANTARA BISITA

Amankomunazgoak antolatutako konpostari buruzko tailerraren barruan, Berrizeko konpostaje planta bisitatu genuen azaroaren 6an.

Eskola Agenda 21eko 20 ikasle joan ginen.Bertan materia organikoa etxeetan batzen denetik konpost heldua lortu arte jarraitzen diren faseak ikusi genituen.

bizizBizi

(Nik klikatuko nuke)

1.DBH-koak Sukarrietan.

Azaroaren 9-tik 12-ra 1. mailako ikasleak Sukarrietan egon ginen. 1A-ko ikasleok Planeta Berdea proiektua landu genuen: Giza kontsumoaren eragina ekosistemetan aztertu, papera egin  eta zaldian ibili ginen.
   1B-ko ikasleok berriz  Itsasdarra proiektua landu genuen: Giza jarduerek itsasdarrean, paduran eta kostaldean duten eragina aztertu eta Bermeora irteera egin genuen.Horretaz gain Iurretako Orobiogoitia BHI-ko ikasleekin batera hainbat tailerretan parte hartu eta lagunak egin genituen.Oso ondo pasa genuen!

HONDAKIN ORGANIKOEN KUDEAKETA TAILERRA

Elorrion 5.edukiontzia eta autokonpostajea ezartzeko asmoa dela eta, Eskola Agenda 21eko ikasleek Amankomunazgoak antolatutako konpostajeari buruzko tailerrean parte hartu zuten.

Tailerrean Elorrion hondakin organikoak kudeatzeko martxan jarriko diren bi bideak ezagutu zituzten eta  konposta nola egin ikasi zuten.

Horretaz gain, institutuan sortutako hondakin organikoen kudeaketa bultzateko asmoz, konpost-ontzi bat,aireztagailu bat eta hondakin organikoak jasotzeko bi edukiontzi eman zizkiguten.

Orain konposta egiten hasteko ordua da!

topadic
 Nobeldunekin solasean

Urriaren 20an Bilboko BIZKAIA aretoan 60 ikastetxetako ikasle eta irakasleak elkartu ginen  David Wineland (Fisikako Nobel Saria 2012) eta Rafael Yuste (New York Hiriaren Alkatearen Ikertzaile Gaztearen Saria 2002) hurbiletik ezagutzeko.
  Ikasleek zuzenean galderak egiteko aukera izan zuten eta beraien ikerkuntza lanei buruzko zehaztasunen nondik norakoen berri ere jaso zuten.

Urriaren 6an 4.mailako ikasleekin Valderejo Parke Naturala bisitatu genuen.

Bertan egin genuen ekintza “Puron ibaia” izan zen. Jarduera bi zatitan banatu zen:

- Parketxea: parketxearen barruan parkeari buruzko azalpenak jaso genituen (fauna, landaderia etabar), ondoren parkearen inguruko bideo bat ikusi genuen.

- Ibilbidea: Puron ibaia ibilbideak Parke osoa zeharkatzen du, ibilbidean zehar ekosistema desberdinak ikus daitezke.

La Lastra herritxotik abiatuta, eta bidean, Riberan bazkaldu ondoren, 8 km-ko ibilbidea egin genuen Herran herriraino. Egun ederra pasatu genuen eta Naturarekin kontaktua izateko aukera paregabea izan genuen.

Habitat eguna

Urriak 5ean HABITAT EGUNA ospatu genuen institutuan.

Aurtengo ikasturtean  Eskolako Agenda 21-en “Mugikortasuna kudeatuz klima aldaketa ekidin” gaia landuko dugu.

Grow with public transport bideoa ikusi ondoren "denok" berdez jantzita futbito zelaian bizikleta erraldoia osatuz argazkia atera genuen.

Mugikortasun eguna  15-09-22

Irailaren 22an, HAUSPOAko ordua aprobetxatuz, bizikleta hartu eta 40 minutuko ibilbidea osatu genuen Elorriotik zehar. ESKOLA AGENDA 21eko 30 bat lagun batu ginen, guraso, ikasle eta irakaslen artean.
Europako Mugikortasun Astearekin bat eginez ekintza honen helburua herritarrak mugikortasun jasangarriaz ohartu eta sentsibilizatzea izan da.

ESKOLA JASANGARRIA ZIURTAGIRIA BERRITU DUGU!

Eskola Agenda 21 proiektuan egindako lanagatik “Eskola Jasangarria Ziurtagiria” berritzea lortu dugu!
  Azken hiru urte hauetan jasangarritasun arloan egindako hobekuntzak aurkezteko eta ikastetxean egiten dugun lana azaltzeko auditoretza bat pasatu dugu.
  Sari honek aurrerantzean ere ingurumenaren alde lan egitera animatzen gaitu.

Zorionak guztioi egindako lanagatik!

Ziurtagiriaren banaketa ikusi nahi baduzu...

SukaldaritzaKanala

agrega2