ES | EU | EN

eposta

castellano materiales

Hiruhilabetea bukatzean, jaialdia prestatu eta gozatu behar...

Elorrio Amgala 2013

AMGALA 2013ko abendua

2013ko azaroaren 29tik abenduaren 7arte AMGALA herrian izan gara.  AMGALA, Argelian saharauiek duten kanpalekuetako herria da eta astebetean bertako familiekin bizi ahal izan gara.

Elorriotik 29 pertsona joan gara gure 4.elkartasun bidaian eta bertan hiru zeregin nagusitan aritu izan gara:

1.    AMGALAko herrian dagoen anbulategira sendagaiak eraman ditugu eta bertan lanean aritu izan dira Irati (pediatra) eta Izaskun eta Maria (erizainak).

2.    Proiekturako bildu dugun diruarekin beste 7 familiak, euren etxe inguruan, ORTUA antolatzeko aukera izango dute. Guztira 12 familia lagundu ditugu proiektu honekin hasi ginenetik. Emaitzak ikusten hasiak gara.

3.    Ikasleekin batera AMGALAko haurtzaindegia apaintzen aritu izan gara. Marrazkiak egin ditugu.

Honetaz gain, aurtengo bidaian ere ikastetxeetan bildutako ESKOLA MATERIALA eraman dugu 8 de Marzo eskolara (Lehen Hezkuntza) eta SAID SADGER eskolara (Bigarren Hezkuntza).

Bidaia ahaztezina izan da eta berriz bueltatzeko gogotan gaude. Asko eman dugu baina gehiago jaso dugu. Eskerrik asko. Sukran!!

Sare sozialak eta adingabekoak: ulertu laguntzeko.

menores y redes