AGENDA (handiago HEMEN)

eposta

castellano materiales

Teknologia baliabideak

ANIMATU ETA IRAKASKUNTZA PUBLIKOAREN ALDEKO HAUTUA EGIZUE!

2020-2021 ikasturteko matrikulazio kanpaina hasiko da urtarrilaren 27tik otsailaren 7ra. Ateak zabalik izango ditugu urtarrilaren 15ean. Irakaskuntza publikoan matrikulatzera animatzen ditugu familia guztiak. Gu ezagutzeko aukera dute, prest gaude gure eskaintza azaltzeko .

Dakizuenez Elorrioko Herri Eskolako ikasleak eta Atxondo Eskolako ikasleak modu automatikoan matrikulatzen direla Elorrio BHI erreferentziazko ikastetxea garelako.

SAHARA 2019ko ABENDUA

2019ko abenduan saharauien kanpalekuetara ELKARTASUN BIDAIA egitea aurreikusita geneukan. Azkenean ez ginen joan eta zergatiak jakin nahi badituzu, egizu KLIK eta Elorrio Institutuko DBH 4ko ikasleek sortutako azalpena ikusiko duzu. Ikasle hauen lanari eta ekinari esker, Elorrio Institutuko ikasle guztiek Mendebaldeko Saharari buruz eta baita errefuxiatu saharauien kanpalekuei buruz ere informazio jaso dute.

INGURUMEN BATZORDEA

Abenduaren 19an ingurumen batzordeko kideak batu ginen. Ikasle, guraso, langile ez irakasle, zuzendaritza eta irakasleak orain arteko ekintzak azaldu genituen eta egin beharrekoak aztertu genituen. Erronkak aztertu eta datorren urteari begira gogotsu aritzeko konpromisoa berretsi genuen.

KUDEAKETA AURRERATUA

2019ko abenduaren 18an Palacio Europa-Gasteizen, Kudeaketa Aurreratuari Euskal Saria Ekitaldiaren barruan beste 16 kultura eta hezkuntza erakundeen artean Diploma jaso genuen Hezkuntza sailburuaren eskutik institutuko komunitate guztiaren izenean. Bertan egon ginen familietako ordezkariak ( Pili Martinez eta Inma Arteaga), Udaleko ordezkariak (Maria Arriolabengoa eta Jesus Mª Guridi), irakasleak, kalitateko arduraduna eta zuzendaritzako kideak (Alberto Olaetxea, Josu Etxaburu, Aintzane Letona, Aintzane Etxeberria eta Agurtzane Berriozabal), ikasleak falta ziren (Paule Zumarraga eta Lucia Alberdi) nahiz eta gonbidatuak egon azken momentuan ezin izan zuten bertan egon. Diploma ikastetxean dago denok ikusteko moduan.

Diploma honek egindako lan baten aitorpena suposatzen du. Gure ikastetxeko hainbat aspektu aztertu ditugu eta bakoitzean nola egiten dugun ebidentziak aurkitzen ibili gara estrategia, pertsonak [dozenteak eta ez dozenteak], bezeroak [familiak, ikasleak], berrikuntza eta emaitzen inguruan. Lan honetan Euskaliten laguntza izan dugu eta kontrasteko ebaluazioa pasatu dugu. Hemendik aurrera gure ikastetxea kudeaketa aurreratuan pausuak ematen joateko hasierako pausua izan da.

Mila esker denoi!

HONDAKIN BILKETA

Abenduaren 12an 1DBH ko ikasleek institutu ingurua garbitu zuten. Hondakinez bi poltsa bete genituen, latak eta plastikoak gehien bat. Aste bete lehenago errekaren egoerari buruzko galdetegi bat bete zuten ikasleek, eta zikin zegoela erantzun zuten. Eta plastikoak zeudela aipatu zuten behin eta berriro. Hori dela eta burutu genuen sentsibilizazio-ekintza hau.

Ikasleek idatzitako eskutitza

Eskutitza

SAHARA 2019

ORAINGOAN EZIN, BAINA,
HURRENGOAN EKIN!
POLTSAK AMGALArako BIDEA
NOIZ HARTUKO ZAIN
SAHARA, HURRA, HURRA

Azaroak 25

PEÑAS NEGRAS 2019

Azaroaren 19an DBH3ko ikasleekin Peñas Negrasera joan ginen bertako paisaiaren eraldaketa ibilbide baten bidez ikasteko.
Horrez gain, burdinaren ustiapenak gizartean eta ekonomian eragindako aldaketak ikasteko aukera ere izan genuen.

KUDEAKETA AURRERATUA

MIKROMATXISMOAK IKUSTARAZI